دانلود بازی Don Bradman Cricket 14 برای PC

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 15
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 15
  • بازدید این ماه : 1247
  • بازدید سال : 10513
  • كل بازديدها : 161884
  • 18.188.168.28
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

بازی Don Bradman Cricket 14 یک بازی شبیه سازی شده ورزش کریکت می باشد. در این بازی سعی شده است که تمامی قوانین و دستورات لازم برای طبیعی و واقعی به نمایش در آوردن این ورزش زیبا اجرا شود و بازیکنان بتوانند با تمامی دستورات این بازی آشنایی پیدا کنند. در این سری از بازی امکان بازی بصورت Multiplayer و آنلاین وجود دارد. شما در این بازی میتوانید بر اساس شرایط فیزیکی خود (قد و وزن) ویژگیهای مربوط به خودتان را انتخاب کنید. سازندگان این بازی سعی کرده اند که در پایان این بازی، بازیکنان به یکی از حر فه ای ترین کریکت بازها تبدیل شوند.این بازی توسط کمپانی Big Ant Studios ساخته و توسط Home Entertainment Suppliers منتشر شده است.

 

Don Bradman Cricket 14-FLT

 

Don Bradman Cricket 14 دانلود بازی Don Bradman Cricket 14 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
832
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:26

یک شبیه ساز کامل از کشتی رانی در دریاهای آزاد است . در این بازی شما به عنوان یک گروه نجات ، می بایست بهترین تلاش خود را برای نجات کشتی های در خطر افتاده انجام دهید . خاموش کردن آتش در دریا ، نجات کشتی های آسیب دیده ، جستجو مستقیم و عملیات نجات ، تماس مستمر با مرکز هماهنگی نجات دریایی ، نجات جان انسان ها و … از وظایف اصلی شما در این بازی می باشند . آب و حرکات آن به صورت واقع گرایانه ای طراحی شده اند که با تغییر وضعیت آب و هوا ، واکنش آن ها نیز تغییر خواهد کرد . در بازی دوربین های متعددی طراحی شده است که پلیر با تغییر آن ها می تواند نمایی کامل از بیرون و داخل کشتی در زاویه های مختلف داشته باشد .

 

Ship Simulator Maritime Search and Rescue-CODEX

 

Ship Simulator Cover بازی شبیه ساز کشتی رانی Ship Simulator Maritime Search and Rescue

 




ادامه مطلب نظر ()
832
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:25

برای شما رینگ های بوکس را به ارمغان می آورد . این بازی که بر اساس حرکات واقعی ورزشکاران این رشته طراحی شده است که در آن می توانید با مشت زنی به حریف خود ، امتیاز کسب نمایید . با بیش از ۲۰ حریف مختلف در سطح های متنوع می توانید به صورت دونفره یا آنلاین به رقابت بپردازید . این بازی در ابتدا برای گوشی های هوشمند عرضه شده بود که نسخه ی کامپیوتر آن نیز پس از درخواست متعدد هواداران ، منتشر شد . به لطف موتور Unreal Engine و گرافیک ۳D بازی ، چهره ها و حرکات ورزشکاران به خوبی طراحی شده اند . این قابلیت را در بازی خواهید داشت تا بوکسر خود را شخصی سازی کنید و لباس ها ، شلوار ، خالکوبی ها ، مدل مو ، رنگ پوست و سایر بخش های آن را مطابق با سلیقه ی خود انتخاب نمایید . بازی در شهرهای مختلف مثل لاس وگاس ، میدان سرخ مسکو، رم و نیویورک برگزار خواهد شد . در ادامه می توانید نسخه کرک شده ی CODX این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Real Boxing-CODEX | 1.2 GB

 

Real Boxing PC Cover دانلود بازی ورزشی بوکس Real Boxing

 




ادامه مطلب نظر ()
945
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:24

پشت هر تیم موفق، یک مدیر موفق است! در این بازی شما نقش مدیریت را ایفا می کنید و یکی از ۷۵تیم موجود در بازی های دوچرخه سواری حرفه ای دنیا را به دست خواهید گرفت. در این بازی شما در فصل ۲۰۱۴ این بازی ها قرار خواهید گرفت و بیش از ۲۰۰ مسابقه را در ۵۵۰ بخش مختلف که شامل تور فرانسه نیز می باشد تجربه خواهید کرد. تیم حرفه ای خود را مدیریت کنید و برنامه ی کاملی برای فصل خود برقرار سازید. قراردادها، اسپانسرها، زمان های استراحت و تمرینات می توانند مهم ترین عناصر مدیریتی برای شما باشند!  از بهترین استراتژی برای پیروز شدن در مسابقات استفاده کنید. در نسخه ۲۰۱۴ بازی، بهبود گرافیکی، ویژگی های مدیریتی جدید، سیستم مصدومیت های حقیقی، بازار نقل و انتقالات پویا، رابط کاربری کاملا جدید و خلاقانه و گیم پلی غنی تر را می توان نام برد.

Pro Cycling Manager 2014 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2014 cover small دانلود بازی Pro Cycling Manager 2014 برای PC




ادامه مطلب نظر ()
838
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:24

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان ۵مین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت. اولین DLC برای این بازی که به محبوبیت خوبی رسیده است، با نام Riders of the Rustlands منتشر شده که دارای مراحل جدید، مسابقات تازه و بخش ویرایش اشیاء در مسیر مسابقه را دارا می باشد. کمپانی یوبی سافت قرار گذاشته که ۵ پکیج دیگر نیز برای این بازی عرضه کند. بازی نیز به آخرین نسخه خود آپدیت شده و به دلیل آپدیت شدن تقریبا تمامی فایل های اجرایی بازی، تیم کرک کننده تصمیم بر آن گرفت که یک نسخه مجزا از بازی را عرضه کند. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این DLC جذاب را به همراه بازی آپدیت شده به آخرین نسخه خود از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Trials Fusion Riders of the Rustlands PC-SKIDROW

 

Trials Fusion Riders of the Rustland pc cover دانلود بازی Trials Fusion Riders of the Rustlands برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
880
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:23

بازی جدید FX Football با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست!

FX Football PC-HI2U

 

FX Football pc cover دانلود بازی FX Football برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1083
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:13

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1570
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:35

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید